خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار با رئیس مجلس لبنان:

دور ماندن لبنان از بحران‌های منطقه‌ای همواره مورد تاکید تهران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۵۹۲

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: طرح به اصطلاح معامله قرن آمریکایی-صهیونیستی برای فلسطین و منطقه در واقع همان اهداف تجزیه منطقه را دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل با نبیه بری رییس مجلس لبنان در بیروت دیدار کرد.

نبیه بری رئیس مجلس لبنان در این دیدار گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات و امنیت لبنان همواره مورد قدردانی ماست.

وی با بیان اینکه محور مقاومت در دو جبهه مبارزه با تروریسم و صهیونیسم شاهد پیروزی های بزرگی بوده است اظهار داشت: سیاست های تحریک آمیز برخی طرف‌های خارجی مورد تایید ما نیست و اعمال تحریم‌ها علیه ملت‌ها و کشورها اقدامی غیر سازنده است.

رئیس مجلس لبنان بیان کرد: روابط طبیعی ایران و عربستان و همکاری منطقه ای با هدف کمک به ثبات و امنیت جمعی همواره مورد توجه ما بوده است.

بری تصریح کرد: صهیونیستها در صددند با ایجاد شکاف در منطقه، اهداف شوم خود را محقق سازند.

در ادامه این دیدار امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل سالگرد پیروزی لبنان در مقاومت سی و سه روزه علیه تجاوزات اسراییل غاصب را تبریک گفت.

وی با تاکید بر اینکه توسعه همه جانبه همکاری های پارلمانی و دولتی دو کشور مورد تاکید تهران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت لبنان را امنیت منطقه می داند، دور ماندن لبنان از بحران‌های منطقه‌ای همواره مورد تاکید تهران است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: طرح به اصطلاح معامله قرن آمریکایی -صهیونیستی برای فلسطین و منطقه در واقع همان اهداف تجزیه منطقه را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: امروز پارلمان، ارتش، دولت و مقاومت لبنان دست در دست هم برای اعتلای لبنان عمل می کنند و تهران توسعه و امنیت پایدار لبنان را توسعه و امنیت ایران می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز