خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دستگاه قضا:

نماینده مجلس با قرار تامین آزاد است

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۳۷۹

سخنگوی قوه قضائیه درباره بازداشت یکی از نمایندگان گفت: این پرونده ای قدیمی است و فرد پس از بازداشت با تامین قرار وثیقه آزاد شد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درخصوص نامه احمد توکلی و بازداشت یکی از نمایندگان گفت: این پرونده قدیمی است و از زمان دادستان سابق تهران بررسی‌اش آغاز شده است. پرونده مهمی است، از ۶ماه قبل دوباره ایشان فراخوانده شدند.

اسماعیلی ادامه داد: این فرد بازداشت شد، قرار تامین صادر شد که با آن آزاد شد. پرونده در حال رسیدگی است که با اسناد و مدارکی که به دست آمده است باز هم ممکن است قرار تامین تغییر کند.

وی ادامه داد: آقای عزیزی نامه‌ای نوشتند که می‌دانیم حسن نیت دارند.

اسماعیلی گفت: رسانه مرجع مردم است و اگر کسی مطلبی دارد که اطلاعاتش کافی نیست آن را به مراجع بدهد. اطلاعات ایشان کامل نبودند که همین امر ما را به قضاوت اشتباه می‌اندازد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: من و آقای دادستان پنجشنبه به اوین رفتیم و ربطی هم به این پرونده ندارد. ما بازدیدهای اعلام شده و نشده داریم که برای آقای دادستان اعلام شده و برای من اعلام نشده بود که در زندان متوجه شدم.

وی افزود: حالا می‌گویند یک داستانی این وسط است باید بگویم هیچ داستانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز