خبرگزاری کار ایران

لاریجانی مطرح کرد؛

بررسی تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده در جلسه غیرعلنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۲۶۲

رئیس مجلس درباره جلسه غیرعلنی امروز گفت: در این جلسه تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و به همین دلیل جلسه طولانی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس درباره جلسه غیر علنی که برای بررسی اصلاح ساختار بودجه تشکیل شده بود گفت: در جلسه غیر علنی بحث بسیار مهمی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها در موضوع اصلاحات ساختاری در نظام بودجه کشور مطرح شد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده‌اند. همچنین در این جلسه تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و به همین دلیل جلسه طولانی شد.

رئیس مجلس با تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان بخصوص ایرانیان است که میزبان حضرت هستند. امیدوارم در پناه انفاس قدسی ایشان خداوند ملت ایران را عزیزتر و سربلندتر و سعادتمندتر کند.

وی تصریح کرد: ما دو هفته گذشته مرحوم صفاری نطنزی را از دست دادیم و همه داغدار شدیم. این مرد شریف، بسیار عزیز، بسیار پرکار و نجیب برای همه بود که در این مدت خدماتی را به یادگار گذاشت. ایشان با ویژگی سلیم نفسی و آرامش روحی در حل مسائل کشور بسیار کوشا بود که این موضوع را در دوران خدمت در وزارت خارجه و در دوران مجلس دیدیم انصافاً پرکار و حساس نسبت به منافع ملی و امنیت ملی کشور بودند و با دقت و متانت گام بر می‌داشت لذا این حادثه دردناکی بود.

لاریجانی تاکید کرد: در مراسم ختم می‌دیدم که مردم منطقه نطنز و قمصر می‌آمدند و همکاران ایشان هم از او به نیکی یاد می‌کردند. این ضایعه دردناک را به همسر و خانواده محترم ایشان و به همه مردم در نطنز و قمصر تسلیت می‌گویم و از خداوند برای این همکارامان علو درجات خواستارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز