خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

منبع یا مقام آگاه در وزارت امور خارجه فاقد اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۶۲۴

مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امورخارجه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هرگونه نقل قول به نقل از منبع آگاه، مقام آگاه یا مقامات ارشد در وزارت خارجه ایران فاقد اعتبار است.

به گزارش ایلنا، مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امورخارجه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: هرگونه نقل قول به نقل از" منبع آگاه، مقام آگاه یا مقامات ارشد در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران " فاقد اعتبار است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: همانگونه که در سال‌های اخیر به اطلاع اهالی محترم رسانه‌ها و افکار عمومی داخلی و خارجی رسید، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به لزوم اتخاذ مواضع صحیح، دقیق و منسجم در سیاست خارجی و مدیریت انتشار اخبار و مواضع خود بویژه در فضای مجازی، هرگونه نقل قول به نقل از "منبع آگاه، مقام آگاه یا مقامات ارشد در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران " را فاقد اعتبار می‌داند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی اخبار، مواضع و اطلاع رسانی‌های خود را بصورت شفاف، علنی و همراه با ذکر منبع توسط وزیر امور خارجه، سخنگو، روابط عمومی و در موارد تخصصی از طریق معاونان این وزارتخانه بیان و اعلان می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز