خبرگزاری کار ایران

ترامپ مدعی شد؛

ایران برای دستیابی به توافقنامه جدید با آمریکا تلاش می‌کند/ احتمال سفر ماکرون به تهران

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۱۰۵

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: به نظر من هر کسی می‌تواند به ایران بروند و با آنها دیدار داشته باشد من مشکلی با گفت‌وگو ندارم به آنها نمی‌گویم گفت‌وگو نکنید.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پایان نشست گروه بیست در ژاپن در پاسخ به سوالی درباره میانجی‌گری‌ها برای کاهش تنش در روابط میان ایران و آمریکا گفت: سران خیلی کشورها به دیدار من آمدند. رئیس‌جمهور فرانسه هم آمد، ماکرون به من گفت که با توجه به اینکه ما مبادلات زیادی با تهران داریم تمایل دارم با مقام‌های ایران دیدار کنم.

وی افزود: به نظر من هر کسی می‌تواند به ایران بروند و با آنها دیدار داشته باشد من مشکلی با گفت‌وگو ندارم به آنها نمی‌گویم گفت‌وگو نکنید.

ترامپ با طرح این ادعا که ایران برای دستیابی به توافقنامه جدید با آمریکا تلاش می‌کند، گفت: اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهیم و خواهید دید که چه کار خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به روابط دولت قبلی این کشور با ایران گفت: دولت اوباما به اقدامات ایران در تامین مالی تروریسم کمک کرد. جان کری با هم گفت‌وگو با ایران قانون لوگان را نقض کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز