خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

خواب‌های رژیم صهیونیستی و ترامپ به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۷۸

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: حضور باشکوه مردم امروز در ایران و همچنین در دیگر کشورهای اسلامی نشان از وجدان بیدار آنها دارد و همچنین خواب‌های رژیم صهیونیستی و ترامپ و کشورهای دیگر به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس هر سال مهم بوده و امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا ترامپ، رژیم صهیونیستی به همکاری کشورهای مرتجع منطقه مسئله معامله قرن را مطرح کرده‌اند.

وی ادامه داد:  معامله قرن در شرایطی مطرح می‌شود که سال گذشته بر خلاف تمام مقررات بین‌المللی ترامپ بخشی از سرزمین سوریه را به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی اعلام کرد. رژیم صهیونیستی از الان بداند  که معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد، زیرا به هیچ وجه مشروع نیست.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: حضور باشکوه مردم امروز در ایران و همچنین در دیگر کشورهای اسلامی نشان از وجدان بیدار آنها دارد و همچنین خواب‌های رژیم صهیونیستی و ترامپ و کشورهای دیگر به هیچ عنوان تعبیر نخواهد شد.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی براینکه نظر شما درباره رویکرد سازش‌کارانه کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی چیست، گفت: باید بدانیم که روحیه سازش‌کارانه در کشورهای مرتجع تنها محدود به فلسطین نمی‌شود. حضور رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین یک غصب است، تجربه نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی رژیمی خون‌خوار و خون‌ریز است که به هیچ کس رحم نمی‌کند. طبیعتاً اگر این رژیم پا بگیرد به کشورهای مرتجع عربی رحم نخواهد کرد و این نتیجه روحیه سازش کارانه خود آنها خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز