خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس تهران در جمع خبرنگاران:

باتوجه به حساسیت مقطع کنونی حضور مردم می‌تواند پشتوانه نظام باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۵۹

رییس اورژانس تهران درباره حضور مردم در روز قدس گفت: باتوجه به اینکه در مقاطع حساسی هستیم قطعا حضور مردم می‌تواند پشتوانه نظام باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان صابریان (رییس اورژانس تهران) در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات اورژانس گفت: 25 آمبولانس در سطح مناطق و معابر راهپیمایی مستقر کردیم و 15 موتورلانس در نقاطی که عبور آمبولانس سخت بود، جانمایی شده است.

وی ادامه داد: در میادین بزرگ 5 اتوبوس آمبولانس نیز حضور دارند. از نظر نیروی لجستیک و عملیاتی قطعا امروز درمان مردم تامین خواهد بود.

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند چنانچه حادثه‌ای اتفاق بیفتد یا با توجه به گرما حالت ناخوشایندی پیدا کرده و دچار سردرد و حالت تهوع و گرمازدگی شدند، به نیروهای اورژانس مراجعه کرده و چنانچه نیاز باشد با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند.

صابریان با اشاره به پایگاه‌های اورژانس در تهران تصریح کرد: ما 201 پایگاه اورژانس داریم که به صورت خودکار فعال هستند و ما در برنامه‌ها علاوه بر آن نیروها، افراد دیگری را اضافه می‌کنیم. تمام این نیروهای حاضر در این مراسم خارج از شیفت فراخوان می‌شوند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی درباره حضور مردم گفت: باتوجه به اینکه در مقاطع حساسی هستیم قطعا حضور مردم می‌تواند پشتوانه نظام باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز