خبرگزاری کار ایران

یادداشت اینستاگرامی سخنگوی جدید دولت/ تاکید ربیعی بر ضرورت توسعه گفت‌وگوی دولت و ملت

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۸۷

سخنگوی جدید دولت تاکید کرد: دوست دارم سال‌ها تجربه‌ام در زمینه ارتباطات و رسانه، ارتباط‌گیری با مردم و اقشار مختلف، و تجربه مدیر ارشد دولتی بودن را به‌کار بگیرم تا در خلق سخن جدید و سخنگویی که رابط دولت و ملت باشد، به‌کار بگیرم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در اولین یادداشت خود در کسوت سخنگوی دولت، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بار سنگین وزارت که از دوشم برداشته شد، وقتم را صرف تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های مدنی در حوزه مقابله با فقر کردم. ادای دین به ایرانیان، ارتقای ارتباطات دولت، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و پاسخگویی به اعتماد رئیس‌جمهور باعث شد دعوت ایشان برای قبول مسئولیت سخنگویی دولت را با بیم و امید بپذیرم. معتقدم هر کسی بتواند حتی گره‌ کوچکی بگشاید باید به میدان بیاید.

دوست دارم سال‌ها تجربه‌ام در زمینه ارتباطات و رسانه، ارتباط‌گیری با مردم و اقشار مختلف، و تجربه مدیر ارشد دولتی بودن را به‌کار بگیرم تا در خلق سخن جدید و سخنگویی که رابط دولت و ملت باشد، به‌کار بگیرم.

می‌خواهم سازماندهی مناسب‌تری در نظام اطلاع‌رسانی دولت ایجاد کرده و رابطه دولت و ملت را بسیار بیش از گذشته دوسویه کنم. دولت و ملت به گفت‌وشنودی مستمر سخت نیازمندند. امید، راه‌حل‌ها و چشم‌اندازهای روشن از دل گفت‌وگو و نه قهر و عدم ارتباط، سر بر می‌آورند. سعی می‌کنم هم‌زمان سخنگوی دولت و ملت باشم.

من به تنهایی هیچ کاری از پیش نخواهم برد و فقط اگر همه ایرانیان، به ویژه همکاران رسانه‌ای، نخبگان اجتماعی، سیاسی، پژوهشگران، فعالان سیاسی و اجتماعی یاریم کنند، می‌توانم تلاش کنم واسط خوبی برای گفت‌وگوی دولت و ملت باشم، اطلاع‌رسانی را دقیق‌تر و شفاف‌تر سازم و راه رسیدن به تفاهم و همدلی را هموارتر کنم. دست همه ایران‌دوستان، اصحاب رسانه، موافقان و منتقدان دولت، دوست‌داران ملت و آن‌هایی را که چشم و دل در گرو عزت و اعتلای ایران و جمهوری اسلامی ایران دارند به گرمی و برای همکاری می‌فشارم.

شما هم می‌توانید نظرات خود را با نشانی الکترونیک a.rabiei@iripo.ir برایم ارسال کنید.

علی ربیعی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز