خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به ۳ پرونده قاچاق در تعزیرات قم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۶۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از صدور حکم ۳ پرونده قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی ریاضی گفت: بنا به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در بازدید ادواری از جایگاه های عرضه سوخت و بررسی تراکنش کارت های هوشمند سوخت، مشخص شد مالک یک راننده کامیون از ۱۳ فقره کارت هوشمند سوخت نفت گاز متعلق به ناوگان مسافری و باری به صورت مداوم و هرروزه سوختگیری و در کامیون خود ذخیره و خارج از ضوابط تعیینی دولت عرضه و به فروش می رساند.

وی افزود: با توجه به مستندات و مدارک به دست آمده پرونده قاچاق در این خصوص تشکیل و برای رسیدگی به شعب این اداره کل ارجاع و شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۹۵۴ میلیون ریال جزای نقدی  و جریمه بدل از ضبط کالا محکوم کرد.

وی افزود: با اعتراض متهم به رای بدوی، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان ارسال و قطعی شد.

ریاضی همچنین از توقیف محموله گردوی خارجی از یک دستگاه کامیون توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال با بارنامه حبوبات در حال حمل بوده و پرونده در شعب تعزیرات در حال رسیدگی است. 

همچنین بنا به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی قم، متهم قاچاق یک دستگاه موتور سیکلت نیز با گزارش مامورین نیروی انتظامی دستگیر و در تعزیرات به ضبط موتور سیکلت و پرداخت ۴۱۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز