خبرگزاری کار ایران

جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی بادام و گردو در زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۱۵۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت ۲ میلیارد ریالی عامل قاچاق بادام و گردو خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ممیزی گفت: مقدار یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مغز گردو و بادام قاچاق از دو دستگاه خودرو با فاصله زمانی کوتاه در شهرستان خدابنده کشف و در این رابطه دو نفر به عنوان متهم به اداره تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی شدند.

وی ارزش این محموله ها را بیش از دو میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پس از سیر مراحل قانونی، با احراز قاچاق بودن مغز گردو و بادام، شعبه مربوطه عاملین قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در خبر دیگری از کشف و ضبط محموله پوشاک قاچاق خبر داد و افزود: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان ایجرود توسط پلیس آگاهی مورد بازرسی قرار گرفته و در نهایت محموله پوشاک قاچاق به تعداد ۴ هزار ثوب کشف و ضبط شد.

وی با اعلام ارزش بیش از چهارصد میلیون ریالی برای این محموله، اظهار داشت: پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه عامل قاچاق را به ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز