خبرگزاری کار ایران

هایکو ماس:

جهان با توافق هسته‌ای بهتر از جهانی بدون توافق است/ به تلاش برای اجرایی شدن اینستکس ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۹۵

وزیر خارجه آلمان، بر ضرورت تداوم و حفظ برجام تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فرانس ۲۴، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان امروز پیش از آغاز نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، درباره محورهای این نشست گفت: درباره ایران صحبت خواهیم کرد و ما در اروپا اتفاق نظر داریم که حفظ این توافق برای امنیت ما و جهان ضروری است.

وزیر خارجه آلمان همچنین گفت: «هیچکس نمی‌خواهد که ایران سلاح اتمی داشته باشد و این هدف ماست به هرحال در شرایط کنونی بهترین راه حل این است که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شویم. ما بر این باوریم که این توافق، توافقی کامل است و برای اجرای این توافق تلاش می‌کنیم. بنابراین می‌دانیم که جهان با توافق هسته‌ای بهتر از جهانی بدون توافق است. ما باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از هر گونه تنش و درگیری نظامی به کار گیریم.»

وی در ادامه در مورد تلاش اتحادیه اروپا برای اجرای برجام و آغاز به کار اینستکس گفت: ما در ماه‌های گذشته اقدامات موثری برای اجرایی شدن اینستکس انجام دادیم. ما به تلاش خود برای اجرایی شدن اینستکس و افتتاح این کانال مالی ادامه خواهیم داد. بنابراین تلاش می‌کنیم تا برجام هم چنان زنده بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز