خبرگزاری کار ایران

موسوی‌فرد:

ارتش از قطب‌های اصلی قدرت نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۲۳

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ارتش در هر عرصه‌ای که وارد میدان شده معرفت خود را نشان داده و بی‌شک هم‌اکنون از قطب‌های اصلی قدرت نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار فرماندهان ارتش در جنوب غرب در اهواز بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای را به کشور ارایه داده و اکنون نیز یکی از مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مظلومانه به شهرستان خرمشهر حمله شد و دشمن ادعا داشت که درمدت ۴۸ ساعت به تهران می رسد اما ارتش جمهوری اسلامی با ایفای نقش موثر خود در آزادسازی خرمشهر آن را در تاریخ به ثبت رساند.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای جهان، ارتش را در کنار خود و برای ظلم به کشورهای ضعیف تقویت کرده و برای پایداری این قدرت به مردم خود نیز ظلم می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در سال ۵۷ اگر پیوستن و حمایت ارتش جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی نبود، شاید این انقلاب به نقطه مطلوب خود نمی‌رسید.

وی گفت: شتاب بخشی به پیروزی انقلاب اسلامی از اقدامات درخشان ارتش جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی از فطرت خود هیچگاه فاصله نگرفته و همواره تفاوت میان عدالت و نقطه مقابل آن را به خوبی می داند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز