خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛

پنج وزیر دولت به کمیسیون اجتماعی مجلس می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۵۰۰

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، وزیر ورزش و جوانان، وزیر راه و شهرسازی، وزیر اقتصاد و وزیر کشور هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، ادامه بررسی طرح تشکیل کمیته جذب سرمایه‌های داخلی و صدور مجوز ایجاد واحد‌های تولیدی و همچنین دعوت از شهردار تهران، سازمان محیط زیست وشورای شهر تهران به منظور ارائه گزارش مدیریت پسماند در شهر تهران در دستور کار روز یکشنبه آینده-22 اردیبهشت ماه-  کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

دوشنبه آینده دعوت از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوالات علی بختیار نماینده گلپایگان و احمد بیگدلی نماینده خدابنده در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

دعوت از وزیر ورزش و جوانان جهت پاسخگویی به سوال ربیعی نماینده بروجن در دستور کار این کمیسیون در روز دوشنبه قرار دارد.

همچنین دوشنبه آینده وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد جهت پاسخگویی به سوالات قلی الله قلی‌زاده نماینده کلیبر در کمیسیون اجتماعی حاضر خواهند شد.

وزیر کشور نیز دوشنبه آینده در کمیسیون اجتماعی به سوال علی نجفی نماینده مردم تهران پاسخ خواهد داد.

مسایل مربوط به واگذاری بنگاه‌‌های اقتصادی بویژه شرکت صنایع شیمیایی ایران با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیر عامل صنعت و معدن اصفهان و رئیس سازمان خصوصی سازی روز دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز