خبرگزاری کار ایران

هفته آینده انجام می‌شود؛

حضور شریعتمداری، بطحایی و صالحی در کمیسیون اجتماعی/ بررسی بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان 

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۴۹

وزرای صنعت، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی این هفته در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستورکار قرار دارد.

طرح تشکیل وزارتخانه‌های «انرژی» و «آب و محیط زیست»، طرح استفساریه جزء(۶) بند(ث) ماده(۸۸) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، لایحه تشکیل وزارتخانه‌های رفاه و تأمین اجتماعی و کار و تعاون، طرح اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی، کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی (اعاده‌شده از شورای نگهبان) هم از دیگر دستور جلسه های کمیسیون اجتماعی مجلس در یکشنبه هفته آینده است.

روز سه‌شنبه هفته آینده طرح استمهال پنجساله به مستخدمین رسمی مؤسسات و شرکت های دولتی در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد.

دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخگویی به سؤال محمدرضا صباغیان، دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤال مشترک علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده و دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت پاسخگویی به سؤال احمدی‌لاشکی هم از دیگر برنامه‌های کمیسیون اجتماعی در روز سه‌شنبه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز