خبرگزاری کار ایران

بطحایی:

ترامپ از فرعون بهتر است/ مذاکره با آمریکا باید درباره این باشد که طرف مقابل دست از خشونت بردارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۱۹

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ آمریکایی‌ها می‌گویند دست از پیشرفت نظامی و اقتصادی و بهداشتی و... بردارید. مذاکره باید درباره این باشد که دست از خشونت بردارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله بطحایی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در کنگره حزب رفاه ملت ایران گفت: مهم‌ترین چیز در میان انسان‌ها قرارداد و عهدنامه است و مهم‌ترین آن‌ها قرارداد بین خدا و انسان است.

وی ادامه داد: به انسان هشدار داده شد که رقیب شیطان است، اما انسان فریب خورد و عهد شکست.

بطحایی با بیان اینکه صد و بیست و چهار هزار پیامبر آمدند که این عهد نامه را اجرایی کند، بیان کرد: عهد ما بندگی و عهد خداوند بنده پروی است.

وی تاکید کرد: تمام بدبختی بشر در این پنج قاره عهدشکنی است. مشکل ما عهدشکنی است.

این نماینده مجلس خبرگان با اشاره به شعب ابی‌طالب گفت: پیامبر آمد تا عهد را اجرا کند اما سه سال او را تحریم کردند سه سال مردم در گرسنگی و تشنگی بودند، اما کم نیاوردند.

وی گفت: آمدند و گفتند شاید پیامبر به دنبال مال، مقام و غرایض جنسی است گفتند که تو بیا رئیس قبایل بشو زیباترین زن را به تو می‌دهیم اما پیامبر قبول نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان ادامه داد: در کشور ما انقلاب اجرای عهدنامه است، شما تنها ملتی هستید که در طول تاریخ انقلاب کرد و عهدنامه خدا را اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: صحبت ما با دنیا این است که با تهدیدهای اقتصادی و نظامی ما را تهدید نکنید از شرک دست بردارید ما با شما مذاکره کنیم.

بطحایی افزود: خود را در قدرت‌های سیاسی و اقتصادی و نظامی آماده کنید. قدرتمند شوید تا به سرتان نزنند. دیانت‌نامه و سیاست‌نامه ما قرآن است. قرآن کتاب روز است.

وی با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران گفت: ترامپ نه آدم سیاسی و نه آدمی نظامی بوده، او دوره‌گرد بوده و الان کار دوره‌گردی می‌کند. حال که او پیشنهاد مذاکره می‌دهد. پیشنهاد مذاکره بر سر چه موضوعی مدنظرش است؟

این فعال سیاسی تاکید کرد: آنها می‌گویند دست از پیشرفت نظامی و اقتصادی و بهداشتی و... بردارید. مذاکره باید درباره این باشد که دست از خشونت بردارند.

وی خاطرنشان کرد: این آدم با همه ناموزون بودنش از فرعون بدتر نیست. بلکه مسیحی است و خدا را قبول دارد.

آیت‌الله بطحایی با بیان اینکه مذاکره ما ایدئولوژیکی است، گفت: جنگ و سر و صداهایی که در ایران است بر سر اسلام است. در زمان پهلوی هم محمدرضا شاه این را گفت که دین در نظام من جایی ندارد که امام او را بیرون کرد. نظام شاهنشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ سال در ایران ریشه کرده بود.

این نماینده پیشین مجلس اظهار مرد: درباره خانه و فرهنگ کهن ما دخالت نکنید. مسئولان کمربندشان را باید سفت ببندند. اگر این نظام چیزی شود در آخرت همه جزغاله می‌شوند. چیزی که بر سر ملت ایران آمد بر سر پیامبر نیامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز