خبرگزاری کار ایران

در نشست سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد؛

افراد بعد از دوران مسئولیت‌شان مبادرت به فرافکنی می‌کنند/ شکایتی از سرافراز مطرح نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۵۲

سخنگوی قوه قضائیه درباره اظهارات رئیس پیشین صدا و سیما و اتهامات او به نهادهای امنیتی بیان کرد: اگر دادستان متوجه شد که ادعای ایشان واقعیت ندارد، قوه قضائیه ورود خواهد کرد اما شکایتی از ایشان از سوی نهادی مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود درباره این محمد  سرافراز در گفت وگوی اخیر خود  به اتهاماتی را  نهادهای امنیتی زده‌ و اینکه آیا نهادی از ایشان شکایت کرده یا خیر، گفت: به موجب قانون ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی هریک از مدیران نهادهای حاکمیتی که در محدوده مسئولیت خودشان متوجه وقوع جرمی شوند وظیفه دارند موضوع را به دادستان منعکس کنند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: گلایه‌ این است که افراد در مقطعی که خودشان مسئولیت دارند اگر ادعایشان درست باشد عمل نمی‌کنند و بعد از دوران مسئولیت مبادرت به فرافکنی می‌کنند.

وی خطاب به مسئولین گفت: من از همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی تقاضا می‌کنم هرگاه متوجه وقوع جرم شدند، حتماً با دلایل و مستندات به دادستان منعکس کنند و مطمئن باشند دادستان موضوع را پییگیری خواهد کرد.

اسماعیلی ادامه داد: در این مورد بگویم که وظیفه مقامات این نیست که لیست بزهکاران را در جیب خودشان بگذارند و باید به دادستان اطلاع دهند، ایشان اگر نسبت به ادعاهایی که مطرح کردند دلایلی دارند باید به دادستان اطلاع دهند و ما هم خواستیم از دادستان که اگر ایشان مستنداتی ارائه نکردند، از ایشان مطالبه کنند، در غیر این صورت این عمل مصداق تشویش اذهان عمومی است و باید با این جرم برخورد کرد. اگر دادستان متوجه شد که ادعای ایشان واقعیت ندارد، قوه قضائیه ورود خواهد کرد اما شکایتی از ایشان از سوی نهادی مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز