خبرگزاری کار ایران

تقوی‌فرد خبر داد؛

صدور بیش از سه هزار رای جایگزین حبس در مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۰۵

رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور بیش از سه هزار رای جایگزین حبس در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد سرانه ورودی پرونده به شعبات دادگاه تجدید نظر استان را ۱۶ هزار و ۷۸ ۶ فقره پرونده عنوان کرد و گفت: در سال گذشته تعداد ۶۱ هزار و ۳۷۶ فقره پرونده به شعبات دادگاه تجدید نظر استان مازندران وارد و از این تعداد ۵۹ هزار ۳۲ فقره پرونده مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین درخصوص ورودی پرونده‌های دادگاه کیفری این استان اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و ۳۱۱ فقره پرونده به شعبات دادگاه کیفری یک استان وارد و از این تعداد دو هزار و ۲۳۵ فقره پرونده مختومه شده است.

وی در ادامه در خصوص پرونده‌های در اجرای احکام نیز گفت: تعداد ۱۲۶ هزار و ۲۸۴ فقره پرونده در سال گذشته ورودی پرونده‌های اجرای احکام دادگستری استان مازندران بوده که از این تعداد ۱۲۳ هزار ۵۹۱ فقره مختومه شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست دستگاه قضا مبنی بر صدور آرای جایگزین حبس، اظهار کرد: در سال گذشته سه هزار و ۸۷۵ رای جایگزین حبس در استان مازندران صادر شد که الزام به خدمات عمومی رایگان، محرومیت از حقوق اجتماعی و جزای نقدی روزانه از جمله برخی موارد محکومیت‌ها بوده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز