خبرگزاری کار ایران

افضلی به ایلنا خبر داد؛

تخلفات صورت گرفته در تخصیص و توزیع قیر رایگان از سوی دستگاه قضایی بررسی می‌شود/ موافقت کمیسیون عمران با تحقیق و تفحص از فرودگاه امام(ره)

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۶۴

یک عضو کمیسیون عمران گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که گزارش بروز تخلف در حوزه توزیع قیر را تهیه و به هیات ردیسه مجلس بدهند تا از طریق سیستم قضایی تخلفات بررسی شود.

نظرافضلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: موضوع تخصیص و توزیع قیر رایگان در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت. همه روستاها و شهرها نسبت به این موضوع مطالبه جدی دارند و می‌خواهند از قیر رایگان استفاده کنند اما در تخصیص و توزیع مشکلاتی وجود دارد و تخطی از قانون رخ داده است.

وی افزود: چندی پیش نمایندگان وزارت راه در کمیسیون عمران حاضر شدند اما نمایندگان از پاسخ‌های آنها در این حوزه قانع نشدند. امروز کمیسیون به این نتیجه رسید که گزارش بروز تخلف در این حوزه را تهیه و به هیات رئیسه مجلس بدهد تا از طریق سیستم قضایی تخلفات بررسی شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: همچنین مسایلی از جمله نحوه قراردادها، واگذاری‌ها و پیمانکاری مربوط به فرودگاه امام خمینی در کمیسیون مطرح شد و قرار شد درباره این موارد تحقیق وتفحص از فرودگاه امام خمینی صورت بگیرد و نمایندگان کمیسیون نیز موافق بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز