خبرگزاری کار ایران

جنتی:

آنها که می‌گویند باید قدرت دشمن را باور کنیم، قدرت خدا را نشناخته‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۰۳

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: گروهی می‌گویند باید قدرت دشمن را باور کنیم. آنها قدرت خدا را نشناختند و باور نکردند. کسی که می‌گوید قدرت آمریکا از قدرت خدا بیشتر است، مشرک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله جنتی در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: انقلاب ما انقلابی اسلامی و الهی است و ما هرچه داریم از اسلام و قرآن است و اگر تحت حمایت خدا باشیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند.

وی ادامه داد: اینکه قبل از انقلاب ناگهان دل جوانان به حضرت امام متصل شد، کار خدا بود. ما هر چقدر می‌خواهیم باید کار کنیم اما کار نهایی و انقلابی را خدا انجام می‌دهد.

جنتی با تشکر از حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلابی، علیرغم مشکلات زیاد گفت: امروز مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دست به دست هم داده تا به انقلاب ما ضربه بزنند اما ما باید بدانیم که در جریان این مشکلات در کدام گروه قرار گرفته‌ایم. ما باید خودمان دلگرم باشیم و مردم را هم دلگرم کنیم و در این میان وظیفه دستگاه‌های ارتباطی، رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی بسیار مهم است که مردم را دلگرم کنند.

وی ادامه داد: گروهی می‌گویند باید قدرت دشمن را باور کنیم. آنها قدرت خدا را نشناختند و باور نکردند. کسی که می‌گوید قدرت آمریکا از قدرت خدا بیشتر است، مشرک است.

جنتی افزود: خدا می‌گوید اگر صبر، مقاومت و تقوا داشته باشید هیچ قدرتی نمی‌تواند شما را بشکند. امروز ما باید فصل به فصل بیانیه گام دوم انقلاب را جلوی چشم خود بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز