خبرگزاری کار ایران

طالبی رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات اسفندماه شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۱۶

با حکم وزیر کشور، طالبی به عنوان رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری منصوب شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی را به عنوان رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به طالبی آمده است: با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت و امید در برگزاری هر چه با شکو هتر و قانون مدار انتخابات و به منظور اطمینان از حسن اجرای کلیه مراحل آن، به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری منصوب می نمایم.

انتخاب و انتصاب اعضای هیات مرکزی و هیاتهای بازرسی در سراسر کشور، برنامه ریزی برای آموزش بازرسین و اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم برای کنترل جریان انتخابات، از جمله مواردی است که انتظار دارد با استعانت از پروردگار متعال و بهره گیری از کلیه امکانات موجود، مستقیما تحت نظر اینجانب نسبت به انجام شایسته و مطلوب آن اهتمام نمائید.

بدیهی است کلیه معاونین، استانداران؛ مدیران و روسای سازمانهای وابسته به وزارت کشور و سایر دستگاه های اجرایی وفق ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، کمال همکاری و اشتراک مساعی را با جنابعالی بعمل خواهند آورد.

گفتنی است، پیش از این وزیر کشور در احکام انتصاب رئیس و اعضای ستاد انتخابات کشور، محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور را به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و رئیس کمیته حراست و استعلامات این ستاد تعیین کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز