خبرگزاری کار ایران

پاپی زاده در تذکر شفاهی:

دولت هنوز به درک درستی از بحران خوزستان نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۰۸

نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه دولت هنوز به درک درستی از بحران خوزستان نرسیده است از رئیس جمهور خواست تا برای این استان شرایط فوق العاده اعلام کند.

به گزارش ایلنا، عباس پاپی زاده بالنگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا با وجود تذکرها و پیگیری های پی در پی نسبت به طرح جامع نظام رتبه بندی معلمان اقدام اساسی صورت نگرفته است.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: تعجب می کنم چطور هنوز متوجه نشده اید که خوزستان در شرایط بحرانی و خاص به سر می برد، قوانین و تصمیمات کنونی کشور برای مدیریت در شرایط عادی پیش بینی شده است در حالی که این استان در شرایط بحرانی به سر می برد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شما و دولت هنوز به درک درستی از بحران خوزستان نرسیده اید ای کاش به جای بازدید هوایی از طریق هواپیما و بالگرد در بین مردم زجردیده که دار و ندار خود را در سیل از دست داده اند حضور می یافتید یا یک روز در هوای شرجی این استان در چادر و بین گندآب حاصل از سیلاب زندگی می کردید تا متوجه عمق مشکلات مردم شوید.

پاپی زاده تاکید کرد: اعلام شرایط فوق العاده در خوزستان و بسیج گسترده واقعی امکانات کشور حداقل اقدامی است که می توانید برای این استان انجام دهید، ضمن اینکه شاید تا دو هفته دیگر سیل از خوزستان خارج شود اما فراموش نکنید که مشکلات اصلی منطقه پس از سیل به وجود می آید.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از سیل که پس از فروکش کردن آن ایجاد می شود، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک در این منطقه با شیوع انواع بیماری های عفونی و گوارشی و هجوم انواع جانوران موزی اعم از مار و عقرب به منازل مسکونی مواجه خواهیم شد، از سوی دیگر تخریب منازل، مدارس و مراکز خدمات عمومی شرایط بسیار خطرناکی را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس تاکید کرد: هم اکنون به جای انجام اقدامات بدون برنامه و اتلاف وقت ضمن اعلام حالت فوق العاده تا دیر نشده است برنامه ریزی جامعی در خصوص رویارویی با چالش های پس از سیلاب انجام داده و برای جبران خسارات ناشی از سیل تدابیری بیاندیشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز