خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی فراهانی قرائت کرد:

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات بین المللی قرآن

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۲۵

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای از برگزارکننده سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن که با شعار "یک کتاب، یک امت" برگزار شد، تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات بین المللی قرآن که به امضای ۱۶۲ نفر از آنها رسیده است، بدین شرح قرائت کرد:

به حول و قوه الهی سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در فروردین ۱۳۹۸ با شرکت صدها تن از قاریان و حافظان ایران و جهان با شعار شایسته "یک کتاب، یک امت" برگزار شد.

به رغم توطئه های امروز دنیای استکبار علیه کشورمان بحمدالله این دوره تبدیل به همایشی عظیم از نمایندگان قرآنی کشورهای مختلف جهان شد که با هم اندیشی و درک مسائل کشورمان از نزدیک، ابلاغ گر سیمای راستین ملت آزاده ایران و نظام جمهوری اسلامی در ممالک خودشان باشند.

رجاع واثق دارند کوشش ها و تلاش های خالصانه همه خدمتگزاران و اصحاب قرآن در مسیر اعتلای کلام الله مجید مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته و دل های همه ما را بیش از پیش به نور قرآن منور گرداند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز