خبرگزاری کار ایران

لاشکی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

احتمال اعطای سهمیه به داوطلبان کنکور مناطق سیل‌زده/ بررسی نحوه برگزاری آزمون سراسری در جلسه خصوصی با لاریجانی

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۴۰

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنکور در مناطق سیل‌زده امروز در یک جلسه با حضور رئیس سازمان سنجش و مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه‌ای خصوصی در دفتر آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی کلیت نحوه برگزاری کنکور سراسری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است من به همراه آقایان علی لاریجانی( رئیس مجلس شورای اسلامی) عارف (رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات)، کاظم جلالی (رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)، خدایی ( رئیس سازمان سنجش) و  بیرانوندی( رئیس کمیته آموزش و پروش) امروز پیش از ظهر طی جلسه‌ای تغییر در نحوه برگزاری کنکور را مورد بررسی قرار دهیم به نحوی که استرس‌زا نباشد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمونه آن برگزاری کنکور در برخی از کشورهای اروپایی است که آنها دو آزمون آیلتس برای کسب حداقل نمره عمومی و آزمون دیگری برای حداقل نمره تخصصی برگزار می‌کند که نمرات آزمون دوسال اعتبار دارد.

وی ادامه داد: این اتفاق، شرایط استراس و فشار از روی دوش داوطلبان بر‌می‌دارد.

لاشکی گفت: همچنین قرار است نحوه برگزاری کنکور سراسری مناطق سیل‌زده در این جلسه مورد بررسی و  تصمیم‌گیری قرار گیرد که آیا به دواطلبان در مناطق سیل‌زده سهمیه داده شود یا ازمون به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز