خبرگزاری کار ایران

در سومین نشست مشترک جامعه روحانیت با تشکل‌های انقلابی مطرح شد؛

هم‌افزایی حداکثری نیروهای وفادار و دلسوز جامعه برای افزایش انسجام ملی و سرمایه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۷۱

سومین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ سومین نشست هم‌اندیشی تشکل‌های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر ایجاد و تعمیق وفاق و انسجام حداکثری میان تشکل‌ها و گروه‌های ولایی و انقلابی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، رییس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ایام مبارک ماه شعبان بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های این ایام و لزوم توجه به معنویت و اخلاق در حرکت‌های سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

پس از آن نیز حجت‌الاسلام موسی‌پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت به تشریح دستور جلسه و اهداف آینده نشست پرداخت. در ادامه جلسه متن پیشنهادی وضعیت شناسی سیاسی جاری کشور که توسط کمیته سیاسی جامعه روحانیت تهیه شوده بود برای بررسی و ارزیابی میان شرکت کنندگان توزیع شد.

همچنین در این جلسه اعضا بر ایجاد و تعمیق وفاق و انسجام حداکثری میان تشکل ها و گروه های ولایی و انقلابی تاکید کردند و ادامه این روند مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

 در ادامه این جلسه کلیات مبانی و شاخص های این انسجام و وفاق حداکثری میان نیروهای دلسوز انقلاب توسط اعضا تصویب شد.

دیگر مصوبه این جلسه تشکیل کارگروهی با عضویت چند تن از اعضای نشست با ماموریت تدوین دستور جلسه و پیگیری مصوبات بود.

در ادامه با اعضا بر رسیدگی به وضعیت هموطنان سیل‌زده سراسر کشور و بر ادامه همبستگی ملی که این روزها در سراسر کشور درمیان تمامی دستگاه ها، گروه ها، مساجد و هیات مذهبی و آحاد جامعه مشاهده شد تاکید کردند و  ضمن تشکر از اقدامات قابل تحسین و خداپسندانه انجام شده، خواستار ادامه این همدلی تا رفع کامل مشکلات هموطنان در مناطق گرفتار سیل شدند.

 در پایان این جلسه اعضا بردعوت از جوانان، زنان، و مجموعه فعال اجتماعی با گفتمان های متفاوت و فعالان دلسوز اجتماعی و سیاسی بر اساس بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در جهت هم افزایی و ارتقای سرمایه اجتماعی  تاکید کردند.

شایان ذکر است جلسات هم‌اندیشی تشکل‌های ولایی و انقلابی با جامعه روحانیت مبارز هر ماه در محل دفتر جامعه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز