خبرگزاری کار ایران

ساخت پل بیلی ۴۰متری در کمربندی شهرستان آق قلا توسط ارتش

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۰۹

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان گفت: پل بیلی ۴۰ متری در کمربندی شهرستان آق قلا با حضور مهندسین گروه ۴۴۴ نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است و بزودی تردد در محور آق قلا، گمیشان و اینچه برون امکان پذیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر محمد غفاری، ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ گرگان در بازدید از مناطق سیل زده به همراه سرپرست استانداری گلستان گفت: برابر نیاز، پل بیلی ۴۰ متری در کمربندی شهرستان آق قلا با حضور مهندسین گروه ۴۴۴ نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است و بزودی تردد در محور آق قلا، گمیشان و اینچه برون امکان پذیر خواهد شد.

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان در جمع مسئولان حاضر در محل پل کمربندی به آمادگی یکان‌های ارتش در منطقه برای هرگونه سامانه بارشی اشاره کرد و افزود: تمام تجهیزات ارتش متعلق به مردم است و باید در راستای کمک به مردم به کار گرفته شود. ارتش خدمت‌گزار و مردمی، افتخارش کمک به مردم در شرایط پیش آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعدادی از یکان‌های ارتش در کانال‌های روستای "صفا ایشان" با دو دستگاه مشغول لایروبی هستند. دیروز هم دیواره تخریب شده رودخانه رهبر به همت این عزیزان بر روی روستای "سقریلقی" کاملا ترمیم شد و مشکل مرتفع گردید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان با اشاره به بازدید هوایی و زمینی به همراه سرپرست استانداری گلستان از مناطق سیل زده، گفت: تردد در محورهای اصلی  کاملا عادی است و با همت سایر نیروهای مسلح و گروه‌های مردم نهاد، امدادرسانی به مردم به صورت خانه به خانه شروع شده که یکان‌های ارتش در حال تخلیه گل ولای و شستن خانه‌ها و وسایل مردم هستند و گروهای امدادی بیمارستان ۵۶۰ ارتش نیز به صورت تیمی مشغول امداد رسانی به روستاهای دور دست و نفربرها نیز مشغول تقسیم مایحتاج اولیه هستند.

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان همچنین گفت: فروکش کردن آب از مناطق پایین دست آق قلا، به خصوص مناطق شهری توسط کف‌کش‌های حاضر در منطقه و هدایت آن به طرف رودخانه "قره سوی" قدیم، موجب خرابی دیواره‌های رودخانه گردید که در پی این اتفاق، احتمال ورود آب به طرف روستاهای شهرستان بندر ترکمن وجود داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان ادامه داد: پس از انجام هماهنگی با سپاه و تقسیم وظایف، یکان‌های ارتش و سپاه وارد عمل شدند و با چندین ساعت کار جمعی، توانستند دیواره تخریب شده را ترمیم و از خسارت به روستا‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز