خبرگزاری کار ایران

پرونده برداشت غیرمجاز شن و ماسه معدن پهنه کلای ساری روی میز دادستانی مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۰۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اشاره به برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با متخلفین حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، تصریح کرد: هیچ مدیری در استان حاشیه امنی برای انجام تخلف ندارد و در این راستا برای مدیران متخلف در خصوص معدن شن و ماسه روستای پهنه کلای ساری پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، سید یونس حسینی عالمی در این خصوص اظهار کرد: پاییز سال گذشته گزارشی مبنی بر فعالیت یک معدن شن و ماسه بدون رعایت مقررات، اضافه برداشت، برداشت غیر اصولی، تخریب منابع طبیعی و محیط زیست در روستای پهنه کلای ساری به دادستانی مرکز استان مازندران واصل شد.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان مازندران ادامه داد: در پی وصول این گزارش، دادستانی مرکز استان موضوع را از مراجع ذیربط از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و محیط زیست استعلام کرد و در نتیجه این استعلامات، تخلفات محرز شد.

حسینی عالمی در ادامه گفت: با حضور اعضای دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری مازندران و معاونین دادستان همچنین ادارات ذیربط بازدید از محل مذکور انجام و ضمن دستور پلمب معدن، پرونده قضایی نیز با چند عنوان اتهامی در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شد.

این مقام قضایی تاکید کرد: در این راستا مدیران مرتبط با موضوع، بازداشت شدند و پرونده در یکی از شعبات دادسرا در حال رسیدگی قضایی است.

حسینی عالمی یادآور شد: مدیرکل یکی از سازمان های ذیربط در این پرونده نیزکه در سال ۱۳۷۱ نسبت به اعطای مجوز اقدام کرده بود، توسط دستگاه امنیتی شناسایی و احضار شده است.

گفتنی است طی روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی در خصوص برداشت غیرمجاز شن و ماسه در روستای پهنه کلای ساری منتشر شده بود که این تصاویر مربوط به سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز