خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش:

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیروهای مسلح ید واحده هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۸۷

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به نهضت بزرگ ارتش در استفاده از نیروهای جوان سرباز در رده‌های تخصصی خودشان تاکید کرد: ارتش در امر مردم‌یاری نیز پیشگام است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم تلاش کردند با انواع توطئه‌ و دسیسه‌، معادلات جهانی را به نفع خود برگردانند و نهال نوپای انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای خودداری نکردند.

وی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، شعار انحلال ارتش و حذف نیروی کارآمدی نظامی را داشتند، اما بینش، بصیرت و آگاهی امام خمینی (ره) و یاران انقلاب همچون شهید بهشتی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سایر کسانی که در کنار رهبری انقلاب حضور داشتند، خط بطلانی بر دسیسه دشمنان کشید.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور به پیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین ۵۸ به نیروهای ارتش اشاره کرد و اظهار داشت: طی این پیام امام از ارتش خواستند که با ساز و برگ و تجهیزات نظامی خود در میدان‌های شهرها حضور پیدا کنند و مردم هم حمایت بی‌دریغ خود را از فرزندان و سربازان این انقلاب داشته باشند.

معمارباشی با بیان اینکه ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این مدت اقدامات ارتش در پاسخ به حسن اعتماد امام راحل را باید از دستاوردهای ارتش دانست، تصریح کرد: برخورد با ضدانقلاب داخلی، دفاع جانانه از کیان و مرز و بوم کشورمان در هشت سال دفاع مقدس، رسیدن به خودکفایی و خوداتکایی در عرصه سازندگی، تکیه بر جوانان غیور و برومند از دیگر دستاوردهای ارتش است.

وی با اشاره به اینکه فضای کشور امروز امن‌ترین فضا در سطح کشورهای منطقه است، خاطرنشان کرد: جوانانی که به عنوان سرباز وارد ارتش می‌شوند را باید به گونه‌ای تربیت کنیم که آینده‌سازان کشور ایران اسلامی باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به نهضت بزرگ ارتش در استفاده از نیروهای جوان سرباز در رده‌های تخصصی پرداخت و با اشاره به پیشگامی ارتش در امر مردم‌یاری ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی در حوادثی از جمله زلزله و سیل با آمادگی کلیه کارکنان در استان‌ها در زمینه عمرانی و امدادرسانی وارد شده و هنوز هم مشغول امر مردم‌یاری است.

معمارباشی به دسیسه‌های جدید استکبار جهانی از جمله تحریم‌های شکننده و انجام هجمه نرم و جنگ فرهنگی پرداخت و اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا و قراردادن سپاه در زمره گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

وی افزود: نیروهای مسلح یک ید واحده در کشور جمهوری اسلامی ایران هستند که زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و ولایت با قدرت و صلابت ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ما همه سرباز و گوش به فرمان ولایت هستیم و منویات رهبری را درخصوص توجه به مسائل اقتصاد مقاومتی و اقتصادی را در دستورکار خود قرار داده و به آن عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز