خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در قرارگاه کربلای نیروهای مسلح در خوزستان:

نیروهای مسلح با تقسیم کار مناسب توانستند بحران ناشی از سیل را به خوبی کنترل کنند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۲۴

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان خوزستان و بازدید از روند خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان با حضور در قرارگاه کربلای نیروهای مسلح خوزستان در نشستی با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح منطقه به بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای نیروهای مسلح در مقابله با سیل اخیر خوزستان پرداختند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در این نشست با بیان اینکه در سه دهه اخیر شاهد خشکسالی تدریجی بوده‌ایم و تمامی توجه‌ها به چگونگی برطرف کردن و گذار از این وضعیت معطوف شده بود، گفت: شرایط پیش آمده جوی کشور را با یک شرایط کاملاً متفاوت و دور از انتظار مواجه کرد.

وی با بیان اینکه با بروز این مشکل برای برخی استان‌های کشور، شاهد درخشش و سربلندی نیروهای مسلح و همه دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان جهت مقابله با این بحران ها بوده ایم، اظهار داشت: اخلاص، تلاش و مردانگی و احساس مسئولیت دینی مردم، نیروهای مسلح و دستگاه‌‌های دولتی در سیل استان‌‌های گلستان، ایلام، لرستان، خوزستان و شیراز مثال‌‌زدنی و قابل تحسین بود.

وزیر دفاع با اشاره به درایت، هوشمندی، موقعیت شناسی برجسته و به هنگام مقام معظم رهبری در صدور اوامرشان به نیروهای مسلح در گسیل امکانات برای یاری‌‌رسانی به سیل‌‌های اخیر تصریح کرد: پس از فرمان مطاع فرمانده  کل قوا همه امکانات نیروهای مسلح وارد میدان شد و به صورت جهادی در اختیار مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

حاتمی با اشاره به مدیریت خوب، جهادی و انقلابی نیروهای مسلح در مواجهه با بحران سیل خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع با تقسیم کار مناسب و کار شبانه‌‌‌روزی و پرحجم و پای کار آوردن همه تجهیزات امدادی اعم از هواپیما، بالگرد، نفربر، تجهیزات فنی و مهندسی و... توانستند بحران ناشی از سیل به خوبی  کنترل کنند.

در طی این نشست سردار عبدالله عراقی، جانشین نیروی زمینی سپاه و مسئول هماهنگ‌‌کننده نیروهای مسلح، فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده انتظامی استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مسئولین ارشد نیروهای مسلح گزارشی از روند خدمت‌‌رسانی در موضوع سیل خوزستان ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز