خبرگزاری کار ایران

حکیم در دیدار با مسجدی:

تحریم‌های یکجانبه علیه ایران بدعتی خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۱۵

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در دیدار با ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد، بر مخالفت با هرگونه تحریم‌های یکجانبه علیه ایران تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که امروز (پنجشنبه) در دفتر رهبر جریان حکمت ملی در بغداد انجام شد، حکیم تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را بدعتی خطرناک در روابط بین الملل دانست.

در این دیدار نتایج دیدارهای اخیر مقامات بلندپایه ایران و عراق بررسی شد و حکیم بر ضرورت ادامه تماس‌ها برای حل و فصل پرونده‌های فیمابین در چارچوب منافع دو کشور و دو ملت تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که عراق با تنوع اجتماعی و جایگاه تاریخی خود بر کشورهای پیرامون خود تأثیر می گذارد و گزینه‌ای مناسب برای وساطت میان قدرت‌های منطقه‌ای است.

حکیم پروژه ملی عراق را ضامن آینده و قدرت این کشور و در نتیجه ضامن آینده و امنیت و ثبات سرتاسر منطقه دانست و بر ضرورت حمایت از این پروژه ملی و درک درست از نوع ائتلاف‌های فرافرقه‌ای و تشکیل ائتلاف‌هایی با رویکرد ملی تأکید کرد و افزود که باید این مسیر تا تشکیل دو جناح سیاسی که یکی قدرت را در اختیار داشته باشد و دیگری نقش اپوزیسیون داخلی را بر عهده بگیرد ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز