خبرگزاری کار ایران

استقرار کلاه‌سبزهای نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۸۱

تکاوران کلاه‌سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

به گزارش ایلنا، تکاوران کلاه‌سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از تجهیزات شناوری اعم از انواع قایق و نفربرهای آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری مردم و اقلام مورد نیاز از طریق رودخانه و مسیرهای صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ‌های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم‌مهر تشکیل دادند.

بر اساس این گزارش، همچنین دو گردان از تیپ ۲۸۴ نیروی زمینی ارتش برای لایروبی و خارج نمودن گِل از منازل مردم سیل زده در مناطق سراب دوره و چگنی مستقر شدند.

۲۵۰ نفر نیروی کمکی و امدادی به همراه تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات، امکانات بیمارستانی، تانکرهای آب و ژنراتورهای برق و سایر نیازمندی‌های لازم از گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه و بیمارستان ۵۷۷ اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان از لحظات ابتدایی سیل، با پرواز انواع بالگردهای ۲۰۶، ۲۱۴ و شینوک، ضمن جابجایی مصدومان و خانواده‌های گرفتار در مناطق صعب العبور، اقلام پشتیبانی مورد نیاز مردم سیل زده را ترابری و تامین می کند.

گفتنی است، در پی دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم افزایش تجهیزات مهندسی برای تسریع در لایروبی شهر پلدختر و بازگشایی راه‌ها، تجهیزات متعددی شامل تعدادی بولدوزر، کمپرسی، ماشین‌های سنگین، پل‌های شناور و ... از گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد راهی پلدختر و سایر مناطق سیل زده شد.

بر پایه این گزارش، امدادرسانی شبانه روزی کارکنان نیروی زمینی ارتش شامل خدمات درمانی، طبخ غذای گرم و توزیع در بین مردم سیل زده بصورت مستمر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز