خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

اگر سد کرخه نبود تمام مناطق غربی جلگه خوزستان زیر آب می‌رفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۳۴

سرلشکر جعفری به منظور بازدید از وضعیت استان خوزستان و میزان آمادگی های مدیریتی و میدانی برای رویارویی با سیل و بازدید از سدهای کرخه و دز وارد این استان شد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید مناطق سیل زده استان لرستان بویژه پلدختر عصر  امروز( چهارشنبه ۱۴فروردین ماه) به منظور بازدید از وضعیت استان خوزستان و میزان آمادگی های مدیریتی و میدانی برای رویارویی با سیل و مشکلات احتمالی پیش رو و نیز بازدید از سدهای کرخه و دز وارد این استان شد.

فرمانده کل سپاه در بدو ورود به استان خوزستان از سد کرخه بازدید کرد.

سرلشکر جعفری در این بازدید گفت : با توجه به سیل و بارش باران شدید  در بالادست ،اگر این سد کرخه نبود تمام مناطق غربی در جلگه خوزستان به زیر آب می‌رفت.

وی افزود : ورودی آب به این سد به حد نهایی رسیده است و اگر نیاز باشد  برای جلوگیری از خسارت به سد و خطرات احتمالی شاید دبی آب خروجی سد کرخه کمی بیشتر شود .

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: شب گذشته که خدمت مقام معظم رهبری بودیم ایشان دل نگران مردم بودند  و از تمام مسئولان خواستند به یاری مردم بشتابند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: خوشبختانه سیل در بالادست سد فروکش کرده است و امیدواریم بزودی این مشکلات رفع شود .

سرلشکر جعفری تصریح کرد :کسپاه و بسیج خادمان مردم هستند و تا هر زمانی  نیاز باشد وظیفه خود می‌دانیم برای امنیت و آسایش مردم تا آخرین لحظه در کنار آنان باشیم و به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز