خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد؛

برقراری ارتباطات تلفنی در ایلام/ تلفات جانی در استان گزارش نشده است/ تلاش برای کاهش تاثیر طغیان رود سیمره بر سد کرخه

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۰۶

نماینده ایلام گفت:طغیان رودخانه سیمره آسیب‌هایی را در بخش کشاورزی در شهرستان‌های چرداول، دره سر و سیروان وارد کرده است و یک تا دو روستا هم در بالادست و پایین دست سد سیمره آسیب جدی دیده‌اند.

جلال میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر برقراری مجدد ارتباطات تلفنی در استان ایلام گفت: سیل به پایان رسیده و اکنون در حال برآورد خسارات وارده هستیم.  

وی ادامه داد: طغیان رودخانه سیمره آسیب‌هایی را در بخش کشاورزی در شهرستان‌های چرداول، دره سر و سیروان وارد کرده است و یک تا دو روستا هم در بالادست و پایین دست سد سیمره آسیب جدی دیده‌اند.  

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تلفات جانی در استان گزارش نشده است و در بخش مسکونی نیز خسارات به مراتب کمتری نسبت به بخش کشاورزی داشتیم. 

وی افزود: امدادرسانی در استان خوب بوده و همکاری خوب و تعامل میان نهادها مانند هلال احمر، راهداری و سپاه وجود دارد. مدیرعامل آب و نیروی وزارت نیرو نیز در روزهایی اخیر در استان مستقر بوده تا بتوانند خسارت این استان و تاثیر طغیان رود سیمره بر سد کرخه را کاهش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز