خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی روحانی با استاندار هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۸۵

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان جویای وضعیت این استان شد و تاکید کرد: جلب رضایت مردم در اولویت کار مدیران باشد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از صدا و سیما مرکز خلیج فارس دقایقی پیش رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با استاندار. هرمزگان آخرین وضعیت استان پیرامون بارندگی‌های اخیر، آبگیری سدها، تردد و شرایط راههای ارتباطی، خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، خدمت رسانی پلیس در تأمین امنیت ترافیک را جویا شد.

حسن روحانی با قدردانی از مهمان نوازی مردم هرمزگان از مهمانان نوروزی، تلاش نماینده عالی دولت، مدیران کل وستادی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در خدمت به مردم را ستود.

رئیس جمهور با تبریک سال جدید و روز طبیعت به مردم هرمزگان ابراز امیدواری کرد که سال ۱۳۹۸ برای مردم عزیز ایران همراه با خیر و برکت باشد.

استاندار هرمزگان در این تماس تلفنی گفت: مجموعه مدیران استان با همه توان در کنار مردم آماده خدمت رسانی هستند و بحمدالله شرایط مطلوبی بر استان از جنبه‌های امنیتی، خدمت رسانی، اسکان گردشگران خاصه در زمان بارندگی حاکم است.

فریدون همتی با قدردانی از عنایت رئیس جمهور نسبت به مردم هرمزگان گزارش کاملی از وضعیت بارندگی‌های اخیر در استان، نحوه خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی، حجم ورود گردشگران و مسافرین به استان مدیریت راه‌ها، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان در مواجهه با بارندگی‌های احتمالی آینده، مدیریت تأمین کالاهای اساسی و ضروری مردم را ارائه کرد و اطمینان داد شرایط موجود کاملاً رضایت بخش است و تلاش مجموعه مدیران افزایش رضایت مندی عمومی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز