خبرگزاری کار ایران

ساری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روان‌آب‌ها از ۵ منطقه در حال حرکت به سمت خوزستان است/ بین میزان آب ورودی و امکانات موجود تناسبی نیست/ هر روز یک روستا و زمین کشاورزی زیر آب می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۳۳

یک نماینده مردم اهواز گفت: بارش در مناطق مختلف باعث شده که روان آب‌ها به سمت منطقه خوزستان بیاید. از همه مناطق پنج گانه آب دارد وارد استان خوزستان می‌شود.

علی ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت استان خوزستان در پی بارش‌های اخیر گفت: همانطور که می‌دانید وضعیت روان‌آب‌ها از مناطقی مثل لرستان و خرم‌آباد و کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با سرعت در حال حرکت به سمت استان خوزستان است.

وی تاکید کرد: بارش در مناطق مختلف باعث شده که روان‌آب‌ها به سمت منطقه خوزستان بیاید. از همه مناطق پنج گانه آب دارد وارد استان خوزستان می‌شود.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: الان شرایط سختی برای حوزه دز و کرخه رقم خورده و تعداد زیادی از زمین‌های کشاورزی که در حوزه دز هستند خسارت دیده و تعدادی از پل‌ها و روستاها دچار خسارت شده‌اند. حوزه دز شرایط بدی دارد و شهرستان دشت آزادگان هم همین وضعیت را دارد و در شرایط سختی به سر می‌برند.

ساری گفت: در پی مشکلات به وجود آمده به مردم هم اطلاع‌رسانی شده است و گروه‌ها و دستگاه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند ولی تناسبی بین میزان آبی که دارد می‌آید با وضعیت سیل‌بندها و امکانات موجود نیست و می‌بینید که هرروز یک روستا و زمین کشاورزی زیر آب می‌رود.

وی ادامه داد: سمت استان خوزستان خانه‌های مردم و زمین‌های کشاورزی‌شان خسارت دیده است. مردم باید با توجه به شرایط سختی که وجود دارد سعی کنند در مسیر مسیل‌ها و رودخانه‌ها نروند چون میزان آب‌هایی که سمت استان ما می‌آید، زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز