خبرگزاری کار ایران

بعیدی‌نژاد در اینستاگرام:

جنگ رسانه‌‌ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است/ اعتماد مردم به رسانه‌‌های فارسی‌زبان تا حد زیادی کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۱۷

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه‌‌های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است، تاکید کرد: مردم مطمئن شده‌‌اند که سیاست این رسانه‌‌ها در پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف بین مردم و‌ مسئولان و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.

به گزارش ایلنا، حمید بعیدی‌‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جنگ رسانه‌‌ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول یا موقعیت، با عضویت در شبکه‌‌های معاند یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه‌‌ای علیه ایران شرکت کرده‌‌اند، همه بی‌‌آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند شد.

وی افزود: چطور می‌‌شود که انسان در سخت‌‌ترین شرایط تحریم که با توجه به آثار آن به مثابه جنایت علیه بشریت است و در بزرگترین جنگ اقتصادی علیه کشورش، از همان آمریکا و سعودی و حامیانشان حقوق بگیرد و در شرایطی که مردم کشورش به بیشترین حمایت نیاز دارد، تلاش کند دشمنی جنایتکاران را توجیه کند.

سفیر ایران در لندن با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه‌‌های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است، اظهار دشت: مردم مطمئن شده‌‌اند که سیاست این رسانه‌‌ها در پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف بین مردم و‌ مسئولان و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.

بعیدی‌نژاد ادامه داد: امروز همه وظیفه دارند که برای افشای ماموریت خطرناک این رسانه‌‌ها که توجیه جنگ اقتصادی علیه ایران است دست به قلم‌ شوند، هر چند همین صفحات مطمئنا مورد حمله منافقین، براندازان و اعضای همین رسانه‌‌ها قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز