خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

با وجود بارش‌های گسترده وضعیت مناطق بارانی پایدار و باثبات گزارش شده‌ است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۸۴

وزیر کشور با بیان اینکه بارش‌های روز گذشته در برخی مناطق کشور کم‌سابقه بوده است، تاکید کرد: این بارش‌ها باعث طغیان رودخانه‌ها و ایجاد سیلاب و آبگرفتگی در مناطق مسکونی و زارعی شده‌ است که خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع و مطلوب و آگاهی و همکاری مناسب مردم تاکنون گزارش خاصی از آسیب دیدن مردم در اثر سیلاب گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی آمادگی نیروهای امدادرسان اعم از دولتی، نظامی و مردمی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اگر همکاری مردم نبود قطعا در امدادرسانی مشکلات جدی به وجود می‌‌آمد و مردم با درایت و خونسردی کامل نسبت به تخلیه منازل خود و انتقال احشام به محل امن اقدام کردند.

وی ادامه داد: ان‌شاالله پس از فروکش کردن بحران سیلاب نسبت به تامین خسارات وارده به منازل و زمین‌‌های زراعی و دامداری‌‌ها اقدام مناسبی از سوی دولت صورت خواهد گرفت و لازم است هماهنگی میان مردم و امدادگران در روزهای آینده با قوت بیشتری تداوم یابد.

قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران بر ضرورت هوشیاری و حفظ آماده‌‌باش تمامی واحدهای امدادی تا زمان اعلام وضعیت عادی در سراسر کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران به طور شبانه‌‌روزی فعال و ضمن ارتباط با تمامی نقاط کشور پاسخگوی نیازهای مناطق سیل‌زده بوده و تمام توان مشغول به هماهنگی و کنترل اوضاع است.

رحمانی فضلی افزود: باید توجه داشت با وجود شرایط پایدار و باثبات در امدادرسانی نباید از حوادث غیرمترقبه و پیش‌‌بینی نشده که ذات هر بحرانی است غافل شد و مراقبت و رصد دقیق تمامی ابعاد حوادث پیشرو با مشورت و همکاری صاحبان تخصص بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز