خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش از مناطق سیل‌زده بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۸۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان گلستان ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده و همدردی با مردم این استان از نزدیک از روند پیشرفت و مشکلات پیشرو قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در مناطق سیل‌‌زده استان گلستان و گفت‌وگوی با مردم روستاهای آق‌‌قلا و گمیشان، دستور ویژه جهت تامین اقلام و نیازمندی‌‌های مورد نیاز و همچنین رسیدگی و استقرار بیشتر تیم‌‌های پشتیبانی، عملیاتی و درمانی را به فرمانده ناوگان شمال صادر کرد.

وی با اشاره به حضور یگان‌‌های پروازی در این مناطق اظهار داشت: با هماهنگی‌‌های به عمل آمده تخلیه سیل آب‌های شهرستان‌‌های آق‌‌قلا و گمیشان در حال انجام است و همچنین با حضور متخصصان و مهندسان نداجا در این مناطق ظرفیت‌‌‌های لازم جهت لایروبی گرگان رود در دست اقدام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از بیمارستان صحرایی، نانوایی و آشپزخانه سیار بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، پخت هزار پرس غذای گرم و نان توسط آشپزخانه و خبازخانه سیار و همچنین بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش از ابتدا با ۲۵۴۷ ویزیت، ۱۰۹۹ تزریقات، ۲۲ مورد رادیولوژی و ۱۲۰۰ مورد درمان سرپایی که دارای ظرفیت اتاق عمل، رادیولوژی، ارتوپدی، آزمایشگاه و داروخانه است به همه مردم آسیب‌‌دیده در سیل کمک و امدادرسانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز