خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

سفارت فلسطین تصمیم آمریکا درباره بلندی‌های جولان را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۱۳

سفارت فلسطین در تهران با صدور بیانیه‌ای تصمیم آمریکا درباره به رسمیت شناختن زمین اشغال شده جولان به عنوان سرزمین اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا،‌ سفارت فلسطین در بیانه‌ای اقدامات غاصبانه رژیم صهیونیستی و حامی آن آمریکا درخصوص حاکمیت بر بلندی های جولان محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است:

«در هر لحظه نمونه‌هایی از اهداف پلید همپیمانی آمریکایی - صهیونیستی برای ما آشکار می‌شود. کارهایی که این همپیمانی و در راس آن صهیونیست انجام می‌دهد، هدفش ایجاد ترس و وحشت در جهان عرب و اسلام است(ملتها و دولتها).

اکنون نتانیاهو در صحنه نظامی بوسیله شهرک نشینان صهیونیستی ظاهر می شود، شهرک‌نشینانی که کرارا حرمت مسجد مبارک الاقصی را شکستند و قبل از آن با نیروهای مسلحانه، حرم ابراهیمی را در شهر الخلیل تقسیم نمودند. دشمن ما علاوه بر حملات ددمنشانه خود به مردم و سرزمین ما هدف دیگری دارد و آن تهدید کشورهای منطقه به تقسیم و تفکیک است.

بعد از سقوط دولت وحدت عثمانی در سال ۱۹۲۴ (که بسیار ضعیف بود)، کشورهای متعددی در اثر جنگ جهانی دوم با هدف‌های بررسی شده به وجود آمده است و تحولات تاریخی نشان می‌دهد که بعد از از بین بردن ساکنان اصلی آمریکا و جرم‌هایی که در هندوچین انجام گرفته و بمب‌های اتمی که از آن در ناکازاکی و هیروشیما استفاده شده و تهدید کشورهای مستقل دنیا مثل ونزوئلا، نیکاراگوا، کوبا و کره شمالی اکنون نوبت به منطقه ما رسیده است.

هدف دشمنان ما (همپیمانی صهیونیستی – آمریکایی) از بین بردن عوامل قدرت و ایجاد تناقض‌های متعدد در هر کشوری از کشورهای منطقه است. توطئه صهیونیستی که هدفش ایجاد اسرائیل بزرگ است به پیش می‌رود. اسرائیل بزرگی که شامل کل سرزمین فلسطین و نصف جزیره سینا و همه اردن هاشمی و لبنان و سوریه و عراق و یک سوم عربستان سعودی تا مدینه منوره خواهد بود که این نقشه روی سکه ۱۰ آگورای صهیونیستی حکاکی شده است.

برادر شهید ابوعمار در کنفرانس سران عرب این نقشه را فاش کرده است. بنابراین هر کاری که این همپیمانی شوم آمریکایی – صهیونیستی دارد انجام می‌دهد از قبل طراحی شده بود و برای آن برنامه‌هایی ریخته شده و در حال انجام است.

در این زمینه بر چند نکته تاکید می‌نمائیم:

۱- محکومیت تصمیم آمریکا درباره به رسمیت شناختن زمین اشغال شده جولان به عنوان سرزمین اسرائیلی، همان طوری که قبلاً تصمیم ترامپ را درباره به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم نموده بودیم.

۲- محکوم نمودن حمله صهیونیستی به ملت صبور و مجاهد ما در نوار غزه که با چراغ سبز آمریکا انجام گرفته و هنوز ادامه دارد.

۳- محکوم نمودن تصمیم‌های ظالمانه علیه دولت ملی فلسطین که هدفش از بین بردن قدرت ایستادگی این دولت می‌باشد، (قطع کمک‌ها از انروا که این گام بسیار خطرناک است و ۶ میلیون آواره فلسطینی را از این کمک‌ها محروم می‌نماید، قطع کمک‌ها از بیمارستان‌های ما در بیت‌المقدس و فشار آوردن به سازمان ملل برای معطل نمودن قطعنامه‌هایی که به نفع فلسطین صادر شده است).

۴- با این که یادآوری حقایق مساله بسیار مهمی است ولی صحبت کردن فقط کافی نیست و چیزی که مورد درخواست ماست این است که دیداری بین سران چند کشور اثرگذار در جهان عرب و اسلام انجام بگیرد تا هر دولتی نسبت به مسئولیت خودش عمل نماید و برنامه عملی در این زمینه گذاشته شود (آنانی که می‌توانند سرباز بفرستند، آنانی که می‌توانند کمک مالی نمایند، آنانی که می‌توانند اسلحه تقدیم کنند) و هر کشوری نقشی در تهیه موارد ذکر شده بالا داشته باشد. تماشا نمودن این وحشیگری‌ها و محکومیت لفظی دردی را دوا نمی‌کند بلکه بایستی در برابر آن ایستاد و مقاومت کرد در تمام زمینه‌ها و الا فاجعه‌ها به سوی تک تک کشورهای ما خواهد آمد.

خداوند فرمود: "ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز…"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز