خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

بیمارستان فوق تخصصی سیار سپاه در آق قلا برپا می شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۴۰۵

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از راه اندازی پل تعجیلی برای برقراری ارتباط گرگان و آق قلا توسط واحد مهندسی نیروی زمینی سپاه را اقدامی مهم در راستای امدادرسانی و کمک به هموطنان سیل زده عنوان کرد و گفت: یک واحد بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه از فردا در آق قلا برپا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان پیرامون اقدامات انجام شده این نیرو درمناطق سیل زده افزود: یگان های نیروی زمینی سپاه اعم از گروه 45 جوادالائمه(ع) ، یگان زرهی عمار و قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه از نخستین ساعات وقوع سیل در گرگان و آق قلا با تمام توان در حال امداد رسانی و خدمت به هموطنان سیل زده هستند. 

وی با اشاره به اقدامات یگان های مهندسی ، بالگردی ،دریایی و بهداری نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به سیل زدگان استان گلستان تصریح کرد: کلیه ماشین آلات مهندسی و سنگین گروه مهندسی جوادالائمه (ع ) نیروی زمینی سپاه در حال امدادرسانی به مردم سیل زده استان گلستان و بازگشایی راه ها می باشند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه راه اندازی پل تعجیلی برای برقراری ارتباط گرگان و آق قلا توسط واحد مهندسی نیروی زمینی سپاه را اقدامی مهم در راستای امدادرسانی و کمک به هموطنان سیل زده عنوان و تصریح کرد: یگان بالگردی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان گلستان نیز کماکان مشغول امدادرسانی به مردم و جابه‌جایی و انتقال آنان به مناطق امن می‌باشد.

سردار پورجمشیدیان افزود:یگان دریایی نیروی زمینی سپاه با 10 فروند قایق امداد رسان ، در شهرستان آق قلا و گمیشان در حال کمک به مردم هستند. 

وی ازبرپایی و استقرار یک واحد بیمارستان فوق‌تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه از فردا در آق قلا خبر داد و گفت:همچنین تعداد قابل توجهی اقلام ضروری مناطق سیل‌زده شامل 200 تخته فرش ماشینی ،100دستگاه یخچال، 100دستگاه بخاری، 200 تخته پتو و 200 دستگاه اجاق گاز توسط قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه و فراهم سازی زمینه توزیع است.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به تلاش یگان های نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم عزیز استانهای گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم منطقه نیاز به کمک داشته باشند در کنار آنها حضور خواهیم داشت و تکلیف خود می دانیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب عمل کنیم . نیروی زمینی سپاه حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا به بهترین نحو به مردم عزیز استان گلستان و مازندران خدمت رسانی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز