خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

وابستگان فکری به غرب در سال قبل کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۸۸

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امید دارم که سال٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

به گزارش ایلنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

به نوروز بگوییم که هر روز بیاید….

فرارسیدن سال نو، فرصتی است تا با مرور تجارب تلخ و شیرین سال گذشته، توکل بر خدا، همت و دوراندیشی، به سوی اهداف اجتماعی و فردی در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداریم.

در سالی که گذشت، ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخ‌ساز خود را جشن گرفت و منشور گام دوم توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شد.

نظام سلطه، دیگر بار نقاب از چهره مزدور خود برداشت و با خروج از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، دشمنی دیرین خود با ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد. جیره‌خواران تروریست دست خود را به خون سربازان، پاسداران و غیرنظامیان در خوزستان و سیستان و بلوچستان آغشتند.

در عرصه اقتصاد، مدیریت امور با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی کم سابقه روبه‌رو شد که تبعات آن در سفره اقشار آسیب پذیر و متوسط به چشم آمد. فرصت‌طلبی اخلالگران اقتصادی و زیاده‌خواهی ویژه‌خواران نیز در این وضعیت، از قدرت خرید مردم کاست و سرمایه‌های ملی را به بازارهای کاذب سوق داد. در سالی که گذشت، وابستگان فکری به غرب، با افشاندن بذر یأس و تردید، کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند که با آگاهی انقلابی ملت و درس‌آموزی از تجربه‌های چهل ساله به ناکامی دشمنان انجامید.

در سالی که پیش روست، باید بیش از پیش در اندیشه ایران اسلامی و ملت بزرگ آن بود و با خردورزی و دوراندیشی انقلابی، برای بهبود و پیشرفت جامعه نقش آفرین‌تر شد. امید دارم که سال ٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

پس در این لحظات نوشوندگی که انسان در نزدیکی خداوند است، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و برای سربلندی آئین و سرزمینمان دعا می‌کنم تا از سال و حال کهنه در گذریم، جامه جان نو کنیم و با افتخار و اقتدار به سوی قله‌های تعالی و پیروزی قدم برداریم. سال نو بر یکایک ملت بزرگ ایران، مبارک باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز