خبرگزاری کار ایران

آملی لاریجانی :

ملت‌های مسلمان بیدار شوند و جهت‌گیری جدیدی نسبت به رفتارهای دوگانه غرب انتخاب کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۸۲۱

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عامل اصلی جنایات نیوزیلند را جریان اسلام هراسی برشمرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی در ابتدای جلسه امروز (شنبه) با اشاره به حادثه تروریستی در نیوزیلند و شهادت عده‌ای از مسلمانان مظلوم در حین اقامه نماز اظهار کرد: این حادثه بسیار غم انگیز و وحشتناک بود و خبر و تصاویر آن، قلب هر انسانی را به درد آورد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال که چرا وضعیت تروریسم علیه مسلمانان در دنیا به این شکل در آمده است؟ گفت: عامل اصلی این جنایات، جریان اسلام هراسی است که کشورهای غربی علیرغم ادعاهای حقوق بشری به آن دامن می‌زنند.

وی افزود: اینکه بیش از ۸۰ نفر نمازگزار این چنین مورد حمله وحشیانه تروریستی قرار گرفته‌اند حقیقتاً قابل تحمل نیست و ما از کشورهای اسلامی می‌خواهیم که از این عبرت‌ها بسادگی نگذرند و رفتار مزورانه‌ی غرب را در این جنایت‌ها زیر نظر بگیرند.

آملی لاریجانی با اشاره به معیارهای دوگانه و ظالمانه جریان‌های رسانه‌ای غرب در مواجه با تروریسم گفت: برخی از رسانه‌های دنیای غرب مثل رسانه دولتی انگلیس در بازگو کردن این حادثه، حتی از تعبیر «حمله تروریستی» استفاده نکردند. آنها که یک حادثه چاقوکشی در انگلیس را حمله تروریستی اعلام می‌کنند، بر جنایت کشتار فجیع ۴۹ نفر مسلمان بی گناه چشم می‌بندند. این عبرتی است برای ملت‌های مسلمان که ان شاء الله بیدار شوند و جهت‌گیری جدیدی نسبت به رفتارهای دوگانه غرب انتخاب کنند.

رئیس مجمع همچنین ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه برای قربانیان مظلوم و مسلمان این حادثه از خداوند متعال طلب رحمت و برای مجروحان، شفای عاجل طلب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز