خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکر شفاهی:

رئیس جدید قوه قضائیه به طرق مسالمت‌آمیز منجر به افزایش سرمایه اجتماعی شود/ این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۴۵

یک نماینده مجلس در بیان تذکری گفت: امید آن که همه مسئولان، جناح‌ها، احزاب، اقشار، اصناف و نخبگان با زدودن زنگار و کینه‌ها از دل، در سایه همدلی و وحدت، حل مشکلات مردم و برون‌رفت از تنگناها و پیشرفت کشور را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا تابش در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: نوروز در فرهنگ ما نماد صلح، آشتی و نزدیکی دل‌ها به دیدگاه‌ها است، امید آن که همه مسئولان، جناح‌ها، احزاب، اقشار، اصناف و نخبگان با زدودن زنگار و کینه‌ها از دل، در سایه همدلی و وحدت، حل مشکلات مردم و برون‌رفت از تنگناها و پیشرفت کشور را رقم بزنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: که این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای ریاست قوه قضائیه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حضور ایشان با پی افکندن فضای تعامل، تفاهم و گفت‌وگو، حل مشکلات بر مدار قانون و به طرق مسالمت‌آمیز منجر به افزایش سرمایه اجتماعی، امنیت، آزادی و عدالت برای مردم و جامعه شود.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت محترم می‌خواهم با اصلاح ساختاری که به توسعه داده است به اهتمام انقلاب چهارم صنعتی که بهره گیری از انواع فناوری‌ها همانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است، غفلت نکند که پیامد این غفلت جهان چهارمی شدن است.

تابش از هیأت دولت خواست نسبت به مصوبه چگونگی اجرایی شدن ماده (۱۵۹) قانون برنامه پنجم توسعه تجدیدنظر کند و ادامه داد: این مصوبه شرکت‌هایی که حتی بعد از سال۹۰ در مناطق محروم دایر شده‌اند را مشمول بهره‌مندی از ۲۰ سال معافیت مالیاتی دانسته و استان‌های صنعتی و معدنی همچون یزد را از دریافت مبالغ کلان مالیاتی از شرکت‌های صنعت و معدنی محروم کرده و توازن بودجه استان را به هم زده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: دستور‌العمل نحوه استفاده یک درصد فروش معادن برای جبران خسارات معادن مغایر قانون است، انتظار ابطال این مصوبه را داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز