خبرگزاری کار ایران

تابش در تذکری:

خط لوله انتقال آب به استان یزد ۲۹ مرتبه مورد تخریب قرار گرفته است/ هیچ‌ یک از نمایندگان خود را تافته جدا بافته از ملت نداند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۶۲

یک نماینده مجلس گفت: استان یزد در عطش آب می‌سوزد، وزیر کشور بداند که ۲۹ مرتبه خط لوله انتقال آب به استان یزد مورد تخریب قرار گرفته است، در حالی که مسئولین تأمین امنیت آن بر عهده ایشان است لذا تقاضا می‌شود به وظیفه خود مجدانه عمل کرده و همچنین در انتخاب استاندار یزد تسریع صورت گیرد.

به  گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا محمدرضا تابش در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بحران آب و محیط زیست در کل کشور و بی‌توجهی به آن خطرآفرین است و باید در سطح کلان و ملی در جهت رفع آنها چاره اندیشید.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان یزد در عطش آب می‌سوزد، وزیر کشور بداند که ۲۹ مرتبه خط لوله انتقال آب به استان یزد مورد تخریب قرار گرفته است، در حالی که مسئولین تأمین امنیت آن بر عهده ایشان است لذا تقاضا می‌شود به وظیفه خود مجدانه عمل کرده و همچنین در انتخاب استاندار یزد تسریع صورت گیرد.

وی ادامه داد: وزیر نیرو مسئول تأمین آب می‌باشد لذا باید تصمیمات عاجل و مدبرانه باید اتخاذ کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: حادثه دلخراش سوختن دانش‌آموزان دختران زاهدانی نشان داد جان کودکان ما در خطر است لذا برای رفع این مشکل اساسی باید همه از دولت گرفته تا مردم دست به دست هم داده تا این خطر را در هر سطحی محدود کنند.

تابش اظهار کرد: حادثه برخورد همکار نماینده در اداره گمرک نشان داد که جامعه نسبت به برخوردها حساس است بنابراین برای حفظ جایگاه در رأس امور بودن مجلس باید رفتارها و مواضع نمایندگان اصولی باشد و هیچ‌ یک از نمایندگان نیز خود را تافته جدا بافته از ملت ندانند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه همگی در برابر مردم مسئول هستند و باید در جهت رفع مشکلات مردم با همکاری یکدیگر گام بردارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استجازه رئیس قوه قضائیه از رهبر معظم انقلاب در خصوص محکومیت مفسدان اقتصادی در شرایط امروز کشور امری لازم و ضروری بود ولی بنا بر تأکیدات رهبر انقلاب این استجازه باید در شرایط امروز کشور صورت گیرد و بعد از عبور از این شرایط این استجازه باید بازگشت به شرایط قبل باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز