خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

دفاع از آسمان ایران هدف و هویت پدافند هوایی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۸۷۶

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دفاع از آسمان ایران اسلامی هدف، هویت و کارت شناسایی قرارگاه پدافند هوایی است، گفت: این کارت شناسایی را باید سر دست بگیریم و از دشمنی نهراسیم.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی در همایش فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان این نیرو، گفت: در این یکسال گذشته توانستیم با موفقیت از جنگ پییچیده اقتصادی دشمن که در سال ۹۷ به اوج خود رسید، عبور کنیم.

وی افزود: به اعتقاد من جنگ اقتصادی اخیر که توأمان با عملیات‌های روانی و سیاسی است و یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین جنگ‌ها حتی سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: ما یک سال از جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشته و دشمن را ناکام کردیم و حداقل یکسال دیگر را پیش رو داریم و باید با مدیریت، تحمل و صبر از یکسال باقی مانده نیز عبور کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال نابودی کشور بوده و هستند، گفت: رسمی‌ترین مقامات دشمنان ما رسماً اعلام کردند که ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب خود را نخواهد دید و برای آن برنامه‌ریزی‌ها کرده بودند، و هنوز هم در حال برنامه‌ریزی هستند و میلیاردها دلار نیز هزینه می‌کنند.

امیر موسوی ادامه داد: دشمن در راستای شعار خود مبنی بر اینکه انقلاب ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید اقدامات سنگینی را در سطح بین‌المللی و در سطح منطقه انجام داده و صد در صد مطمئن بود که موفق می‌شوند، اما اراده خداوند بزرگ به برکت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا، استقامت و ایستادگی ملت ایران، این بود که دشمنان از همان جایی که حسابش را نکرده بودند، ضربه خورده و ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه ارتش بخشی از ملت ایران و رکنی مهم از نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات کارها خوب پیش رفته است اما این پیشرفت‌ها شاید رضایت ما را به دنبال نداشته باشد چرا که انتظار، آرزو و مطلوب ما ممکن است چیز دیگری بوده باشد، اما وقتی در یک معادله جنگی قرار بر نابودی بوده اما نه تنها این خواسته باطل دشمنان محقق نشده بلکه در همین معادله رشد و پیشرفت داشته‌ایم و به همین دلیل است که تاکید دارم ما در طول این یکسال موفق بوده‌ایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شما موفق شدید که به خواست خداوند علی‌رغم همه سختی‌ها، مشکلات و دشمنی‌ها کارهای بزرگی را به پیش ببرید و رمز و ادامه این این موفقیت از نگاه فرمانده معظم کل قوا «انگیزه، تحرک و خواستن» است.

امیر موسوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتش جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم محدودیت‌ها، گفت: در مورد خیلی‌ها می‌گفتند پروژه چیتگر اصلاً شدنی نیست و اما ما توانستیم هرچند هنوز خیلی عقب هستیم اما سعی بر این داشتیم که انگیزه، تحرک و خواستن محقق ایجاد شود.

وی به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در ۱۳ بهمن ماه و در دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: من احساس می‌کنم که این نوزدهم بهمن یک احساس وظیفه‌ی تسلّط بر نفس و احساس قدرت را به ما می‌دهد. روز نوزدهم بهمن [آن سال] هم همین جور بود؛ نوزدهم بهمن آن جوان‌هایی که از نیروی هوایی پا شدند آمدند با امام بیعت کردند -خب تهدید می‌شدند دیگر؛ آن روز، تهدید بود؛ آن روز، هنوز رژیم طاغوت سرِ پا بود- اینها بر ترس خودشان غلبه کردند و به خدا امیدوار شدند و از شیطان نترسیدند. پنهان هم نبود؛ من یادم هست، این کاملاً جلوی چشمم است، خیلی‌هایشان کارت‌های شناسایی‌شان را از جیبشان درآورده بودند، این جورسردستشان گرفته بودند؛ یعنی ما این هستیم، اگر می‌خواهید ما را بشناسید، بشناسید. بر ترس غلبه کردند، امید به خدا را از دست [ندادند]. امروز هم چاره‌ی ملّت ایران و حرکت عظیم ملّت ایران این است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مقام معظم رهبری ادیب هستند یعنی واژه و کلمه را درست انتخاب می‌کنند، بیان کرد: من به برخی از کلید واژه‌های به کار گرفته شده توسط ایشان همچون تهدید، ترس، امیدواری به خدا، شیطان، نترسیدن از شیطان، آشکار بودن و پنهان نبودن، اعلام کردن ما این هستیم و امروز هم چاره ملت این است، نگاه که می‌کنم در می‌یابم که امروز هم دشمنی، تهدید، فضای مجازی، جوسازی، تمسخر، تحقیر، عملیات روانی، گله و شکایت، بزرگ نمایی، نقاط ضعف و کاستی‌ها، دمیدن در شیپور تبعیض هم وجود دارد که همگی تهدید هستند و در فردی که استحکام لازم را نداشته باشد، ایجاد تردید، دو دلی، ترس و شک می‌کند.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: آن کسی که خود، هدف، هویت، مسئولیت، دشمن و کارت شناسایی خود را می‌شناسد، می‌داند آن زمان باید چه کار کند؛ آن زمان است که کارت شناسایی خود را سر دست خود می‌گیرد و از این تهدیدها هیچ واهمه‌ای ندارد و پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه دفاع از آسمان ایران عزیز هدف، هویت و کارت شناسایی قرارگاه پدافند هوایی است، عنوان کرد: آسمانی که ندای دفاع از اسلام، مظلومین و مبارزه با نظام سلطه و ظالم در زیر آن طنین افکن است هویت و کارت شناسایی قرارگاه پدافند هوایی است و این کارت شناسایی را باید سر دست بگیریم و به عالم و آدم نشان دهیم و از هیچ شیطان و شیطنتی هم نهراسیم و تردید و شکی به دل خود راه ندهیم و پیش برویم و مطمئن باشید که خداوند با ما است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: وقتی می‌گوئیم کارت شناسی را بر سر دست بگیرید یعنی آن فرمانده، محقق، کاربر، تعمیرکار، استاد، دانشجو و دانش پژوه وقتی آن کار را انجام می‌دهد، هر کسی که از دور کار وی را مشاهده می‌کند، تبلور «سر دست گرفتن کارت شناسایی» و هویت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش را در وجود آن ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز