خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا:

برای دائمی کردن خروج آمریکا از برجام تلاش می‌کنیم/ ایرانی‌ها منتظر پایان ریاست‌جمهوری ترامپ هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۶۳

رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، با حمایت از ترامپ و خروج وی از برجام مدعی شد: ما به دنبال قانونی هستیم که خروج آمریکا از برجام را دائمی کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، «جیم اینهوف» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در جمع حبرنگاران گفت که به دنبال آن است تا لایحه‌ای تحت عنوان «قانون اختیارات دفاع ملی» این کشور را برای دائمی کردن خروج واشنگتن از برجام طراحی کند.

اینهوف در ادامه مدعی شد: در سفری که ماه گذشته‌ به چند کشور داشته‌ام متوجه شدم تعدادی از کشورها مانند ایران منتظر پایان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ هستند.

 وی در ادامه افزود: ایرانی‌ها منتظرند توافقی را که جان کری ایجاد کرد بتوانند دوباره برقرار کنند و همه آن‌ها تصور می‌کنند که ترامپ در انتخابات پیروز نمی‌شود و در پایان دوره کنونی از قدرت برکنار می‌شود.

جیم اینهوف، در ادامه اظهارات بی‌اساس خود مدعی شد: کنگره برای آنکه از چنین اتفاقی جلوگیری کند، باید تا جایی که می‌تواند اقدامات ترامپ برای مقابله با ایران و حمایت از رژیم صهیونیستی و خروج از توافق هسته‌ای با ایران را به قانون تبدیل کند. باید خروج آمریکا از برجام را دائمی‌ کنیم.

این عضو مجلس سنا در مورد تصویب چنین قانونی در مجلس دموکرات‌ها گفت: تصویب چنین قانونی در مجلس دموکرات‌ها، چندان آسان نیست. اما ما می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز