خبرگزاری کار ایران

مرکل بار دیگر ایران را به رفتارهای خشونت‌آمیز متهم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۴۲

صدراعظم آلمان در تازه‌ترین اظهارات خود ضمن تاکید بر تعهد ایران به برجام، تهران را به رفتارهای خشونت‌آمیز علیه کشورهای دیگر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در تازه‌ترین اظهارات خود ایران را به انجام رفتارهای خصومت‌آمیز  علیه کشورهای دیگر متهم کرد.

این مقام اروپایی در این باره مدعی شد: ما همواره تعهد خود را به برجام نشان‌ داده‌ایم، اما بازهم شاهد تمایلات خشونت‌آمیز از سوی ایران هستیم. بنابراین باید این موضوع بررسی شود که اتحادیه اروپا و اتحاد عرب چه برخوردی با ایران باید داشته باشند. این موضوع از مباحث مشترکی است که باید درباره‌ آن بحث کرد.

مرکل در ادامه صحبت‌های خود به وضعیت یمن اشاره کرد و گفت: باید از وضع وحشتناک حقوق بشر در یمن به عنوان دومین چالش حاضر یاد کنم. این در حالی است که بارقه‌های امید به دلیل روند صلح استکهلم وجود دارد.

وی گفت: وظیفه ما این است که از تلاش‌های گریفیث وکیل آمریکایی حمایت کنیم. در این صورت می‌توانیم شاهد آتش‌بس پایدار در این منطقه به ویژه در شهر الحدیده باشیم. در این صورت است که می‌توانیم یک راه‌حل سیاسی مناسب برای این موضوع پیدا کنیم. من این موضوع را به روشنی بیان کرده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز