خبرگزاری کار ایران

رحیمی در تذکر شفاهی:

مخالفان، از استعفای ظریف ذوق مرگ نشوند/ ظریف هم مانند خاتمی در تاریخ ماندگار می‌شود/ آقای روحانی شهامت داشته باش و استعفا را رد کن

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۰۴۳

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:به همان نسبت که اسم آقای خاتمی در تاریخ سیاسی ماندگار شد آقای ظریف هم در تاریخ سیاسی کشور ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی نسبت به استعفای محمدجواد ظریف گفت: مخالفان از استعفای ظریف ذوق مرگ نشوند هنوز استعفا پذیرفته نشده است و آقای روحانی شهامت داشته باشند و ظرف ۲۴ ساعت این استعفا را با کمال قاطعیت رد کند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قبل از اینکه جلسه علنی آغاز شود در خواست کردیم در جلسه غیرعلنی این موضوع رسیدگی شود و دوستان در جلسه شرکت و دلایل را مطرح کنند؛ اما شما فرمودید چون دلایل این استعفا برای ما روشن نیست لذا ابتدا باید مشخص شود بعد مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: مخالفان در حال حاضر به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار ظریف از مجلس رأی اعتماد نگرفته است و رای مثبت در هنگام بررسی سوالات نداده‌اند.

وی تاکید کرد: به همان نسبت که اسم آقای خاتمی در تاریخ سیاسی ماندگار شد آقای ظریف هم در تاریخ سیاسی کشور ماندگار خواهد شد مخالفان ذوق مرگ نشوند از شما خواهش می‌کنم که اعلام موضع بفرمائید.

علی لاریجانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت خظاب به وی گفت: شما عضو هیأت رئیسه هستید اینکه آقای ظریف استعفا داده‌اند و در مورد آن نظر می‌دهند بحث دیگری است الان چه چیزی خلاف قانون اساسی رخ داده است که اخطار دادید؟ شما باید قانون را رعایت کنید که کارمان را ادامه دهیم.

بعد از سخنان رئیس مجلس حسینعلی حاجی دلیگانی، نصرالله پژمانفر و محمد دهقان به جایگاه هیأت رئیسه رفتند و درباره این تذکر رحیمی با وی به جدل پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز