خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

حاجی دلیگانی:تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات در هیات رئیسه گیر کرده است/ مدیران بازنشسته هنوز در مجلس حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۸۱۸

یک نماینده مجلس از روند کند رسیدگی به تحقیق و تفحص‌ها گله کرد و گفت: قانون بازنشستگان در خود مجلس اجرایی نشده است و برخی از مدیران بازنشسته هنوز حضور دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عصر امروز در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بیان تذکری گفت: بنده شخصاً چندین ماه است که تحقیق و تفحص از دیوان محاسبات را تقدیم هیات رئیسه کرده‌ام اما در هیات رئیسه گیر کرده است و علت آن را نمی‌دانم چیست.

علی لاریجانی که ریاست مجلس را برعهده داشت در پاسخ به وی اظهار کرد: تحقیق و تفحص‌ها را پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: تحقیق و تفحص دیگری درباره مجلس ارائه شده اما آن هم متوقف شده است از سوی دیگر قانون بازنشستگان در خود مجلس اجرایی نشده است و برخی از مدیران بازنشسته هنوز حضور دارند.

رئیس مجلس گفت: ما هیچ مدیر بازنشسته‌ای در مجلس نداریم و همه مدیران بازنشسته کنار گذاشته‌ شده‌اند و اگر هست شما برای ما یک نمونه بیاورید و سپس در این باره پشت تریبون صحبت کنید.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد:‌ شفاف‌سازی حقوق نمایندگان انجام شده اما شفاف‌سازی حقوق مدیران مجلس انجام نشده است.

رئیس قوه قانونگذاری در پاسخ به حاجی‌دلیگانی گفت: بنده در هیات رئیسه گفته‌ام که این موضوع هم برای نمایندگان و هم برای مدیران اجرایی شود و برای هر دو نیز اجرایی شده و اکنون روی سایت بوده و قابل دسترسی است. دولت ادعای بلاوجهی کرد که ما بررسی کردیم و الان حقوق مدیران روی سایت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز