خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی: باید در مجلس نسبت به مسائل فوری تبادل نظر کنیم/ مطهری: الان مساله‌ای مهمتر از بودجه نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۲۱

یک نماینده مجلس دهم اظهار کرد: ۱۴ میلیارد دلار برای کمک به مردم داده شده است اما به عنوان مثال عدس دیروز از ۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان رسید که این مسئله مهمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در صحن علنی مجلس در بیان تذکری به استناد ماده ۱۸۳ آیین نامه داخلی مجلس اظهار کرد: باید در مجلس یک روز نسبت به مسائل فوری تبادل نظر داشته باشیم یا جلسه ستادتنظیم بازار را دعوت کنیم ومواردی را بررسی کنیم. ۱۴ میلیارد دلار برای کمک به مردم داده شده است اما به عنوان مثال عدس دیروز از ۵ هزار تومان به ۱۲ هزار تومان رسید که این مسئله مهمی است.

 وی با اشاره به تلفن ها و پیامک هایی که از سوی مردم به نمایندگان می شود گفت: شما جلسه هیئت رئیسه برگزار می کنید، ترتیبی دهید که یک جلسه برگزار شود. این مسائل راهکارهای فراوانی دارد و مرکز پژوهش‌ها هم در درباره مسائل اقتصادی مردم گزارش خوبی ارائه داده ورئیس مجلس دستور داد و یک جلسه گذاشتیم اما ادامه پیدا نکرد. مردم اینهمه درمشکل هستند و این مسائل راهکار دارد.

مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت : حرف شما به طور کلی درست است اما تذکر وارد نیست. الان مسئله ای مهمتر از بودجه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز