خبرگزاری کار ایران

رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش کمیسیون عمران درباره پرواز تهران-یاسوج ۴ ماه پیش به هیات رئیسه تحویل داده شد، اما هنوز قرائت نشده

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۵۹۸

رئیس کمیسیون عمران گفت: کمیسیون در مورد حادثه پرواز تهران – یاسوج دو گزارش تهیه کرد که یکی از آنها در صحن قرائت شد و دیگری بیش از چهار ماه است که به هیئت رئیسه تحویل داده شده اما متاسفانه هنوز قرائت نشده است.

محمدرضا ‌رضایی کوچی در سالگرد حادثه پرواز تهران – یاسوج درباره بررسی این حادثه در کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: کمیسیون در مورد حادثه پرواز تهران – یاسوج دو گزارش تهیه کرد که یکی از آنها در صحن قرائت شد و دیگری بیش از چهار ماه است که به هیئت رئیسه تحویل داده شده اما متاسفانه هنوز قرائت نشده است.

رئیس کمیسیون عمران درباره این دو گزارش گفت: کالبدشکافی اساسی درباره شرکت هواپیمایی آسمان و اتفاقات و دلایل بروز حادثه انجام شده است.

وی در خصوص اینکه بازماندگان حادثه گلایه‌های بسیار دارند و از مسئولان قضایی می‌خواهند که با مسببان اصلی برخورد شود، اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری و بیمه‌ها موظف هستند نسبت به پرداخت دیه به بازماندگان حادثه اقدام کنند اگر هم مشکلی در حقوق بازماندگان وجود دارد، قوه قضائیه باید به این مساله ورود کند.

کوچی تاکید کرد: دستگاه قضایی حتما باید با متخلفان حادثه برخورد کند البته دادستانی بسیار دقیق در این حادثه ورود کرده و متخلفان مشخص شده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران درباره نتیجه گزارش این کمیسیون در خصوص حادثه پرواز تهران – یاسوج عنوان کرد: در گزارش خود کمیسیون نظر ما این است که این پرواز نباید انجام می‌شد و کار اشتباهی صورت گرفته است. شرکت هواپیمایی آسمان نباید اجازه پرواز را می‌داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز